DM i Motocross 2018


15. sep 2018 til 16. sep 2018
Nakskov

DM i Motocross

Vi glæder os til at tage i mod jer til et brag af DM finale den 15. – 16. september 2018 i Nakskov.

Vi ser frem til Jeres deltagelse og håber, I møder talstærkt op, så startbommen kan fyldes med tændte kørere – og tribunerne genlyde af slagsange fra opstemte tilskuere.

Nedenstående finder I praktisk information, som vi håber giver Jer overblik og mulighed for at planlægge deltagelsen.

Med ønsket om et godt stævne.

Praktiske informationer

Uden mad og drikke – du’r helten ikke...

Under hele stævnet sælges der alt fra kiosken, hvad maven kan begære: Morgenbrød, kaffe, sodavand – og selvfølgelig guf til ganen!

Grillen leverer, med kyndig menneskelig hjælp, stakkevis af cross-menuer (pølser med brød og kartoffelsalat) omkring middagstid.

Politikker

Af hensyn til forsikringer er der kun adgang for publikum, som har tilknytning til de deltagende kørere/klubber, dvs. forældre, søskende, anden familie, klubkammerater og lignende.

LUKS- og Ungdomsringens arrangementer er alkoholfrie, hvilket gælder for alle involverede, inklusive kørere, forældre, ledere med videre. Forbuddet gælder såvel på som udenfor banen. Overtrædelse vil medføre bortvisning fra DM-stævnet.

Bane og ryttergård

Ryttergården er begrænset til to biler pr. klub. Parkeringskort udsendes til klubberne umiddelbart efter sidste tilmeldingsfrist til DM.

Overnatning/bespisning

De enkelte klubber sørger selv for indkvartering og bespisning.

Deltagere

De kørere, som har kvalificeret sig til DM-finalen fra de fire regioner, skal tilmeldes specielt. Benyt udsendte tilmeldingsliste.

Hvis kvalificerede kørere er forhindret i at deltage, rykker de næste på listen op som deltagere.

Oprykning vil ikke kunne ske, når den endelige startliste er sendt i trykken.

Husk at checke, om nogle af jeres kørere allerede er rykket op på grund af framelding.

Skulle I allerede nu vide, at en kører ikke kan deltage, bedes dette meddelt omgående til sekretariatet.

Øvrige klubmedlemmer, forældre og andre interesserede fra klubben er velkomne. Vær opmærksom på, at LUKS’ ordensregler for afvikling af løb også gælder disse øvrige deltagere!

Tilmeldingsfrist for kørere: Er endnu ikke fastlagt. Opdateres senere.

Startnummer

Udsendte startnumre for finalen skal påsættes maskinen jævnfør LUKS-reglementet. Nummerplader, der ikke følger reglementet, vil blive kasseret ved maskinsyn.

Holdleder

Alle deltagende klubber skal møde med mindst 2 voksen holdleder. Desuden forventes det, at klubben stiller med et rimeligt antal medarbejdere/voksne i forhold til antallet af tilmeldte kørere og øvrige deltagere.

Holdlederen har ansvaret for, at deltagerne har en rimelig optræden weekenden igennem. LUKS’ ordensregler forbyder al indtagelse af øl, vin og spiritus – dette forbud gælder alle, inklusive forældre, holdledere mv. Ved overtrædelse af alkoholforbuddet, vil hele klubben blive bortvist fra stævnet.

Adgangskort

Der vil blive uddelt adgangskort til alle tilmeldte, dvs. alle, som er opført på klubbens tilmelding.

Kun folk med adgangskort får adgang til banen!

Løbsprogram

Løbsprogram udsendes til klubberne umiddelbart efter sidste tilmeldingsfrist til DM.

Værkstedsfaciliteter

Kontakt Helle Christoffersen på mail: lollandmotorcross@gmail.com, eller på tlf.: 22 90 21 50, for nærmere information om evt. nødreparationer lørdag aften.

Løbsleder

Opdateres senere.

Yderligere oplysninger:

Søren Elmkær
sel@ungdomsringen.dk

Mobil: 30 92 21 67


Vil du vide mere?
Søren Elmkær
Søren Elmkær
Konsulent aktiviteter
Region Nord og Sjælland
30 92 21 67
sel@ungdomsringen.dk
Hjælp til tilmelding?
Charlotte Risum Jensen
Charlotte Risum Jensen
Sekretariatsmedarbejder
Aktiviteter, festivals, kurser i regionerne, medlemsregistrering og feriekolonien Stenbjerg
70270050
crj@ungdomsringen.dk